Siemens iQ300 SN236I09ME

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN236I09ME op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Shodo 09-01-2019

Heel tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

Heel ruim, super stil en zuinig en zeer goed wasresultaat. Veel opties qua wasprogramma’s afhankelijk van je vaat.

Kelly 19-05-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

Ik vind de kleur erg mooi. Het bestekrek bovenin is erg handig. De vaatwasser is licht, dus gemakkelijk te plaatsen. Het elektrische waterslot geeft een extra veilig gevoel. Ik vind dat de vaat goed schoon is na gebruik en goed droog. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• licht gewicht
  • stil
  • vario speed
  • + droogfunctie

Minpunten

• Je ziet snel vingerafdrukken

Marcel 05-05-2018

Siemens iQ300 SN236I09ME

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

Uitstekende machine voor een superscherpe prijs! Doet het goed en is eenvoudig te bedienen. Superstil Kortom een prima koop en goedkoper dan een oude machine laten oplappen.

Piet 07-07-2017

Schoon resultaat !!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

In 1996 eerste Siemens Afwasmachine gekocht. Perfect, altijd schoon zonder voorspoelen onder kraan. Verhuisd en in 2000 een afwasmachine met besteklade van Miele gekocht. Vanaf begin afwas nooit echt schoon, bestek altijd nareinigen. Altijd heimwee gehad naar mijn oude vertrouwde Siemens. Nu eindelijk na 17 jaar en in tussentijd vele mankementen eindelijk zover defect dat de Miele eruit kan worden gegooid. Zonder twijfel weer een Siemens gekocht met volste vertrouwen weer een besteklade en ja hoor PERFECT schoon. Nu is eindelijk mijn ergernis over Miele verleden tijd. Al vele jaren mijn motto: Miele er is één betere : Siemens.

Pluspunten

• Schoon en droog
  • Mooie kwaliteit
  • De perfecte afwashulp
  • VarioSpeed erg handig
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• GEEN !